برگزاری نشست آموزشی رابطان صیانت از حقوق گیرندگان خدمت و رابطان رسیدگی به شکایات شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
.
مدیر
بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی
درمانی شیراز، از برگزاری نشست آموزشی رابطان صیانت از حقوق گیرندگان خدمت و رابطان
رسیدگی به شکایات شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اسمعیل
اسکندری» گفت: در این نشست آموزشی که با حضور مدیرگروه تحول اداری دانشگاه برگزار
شد، بر لزوم تکریم ارباب رجوع، پاسخگوئی به موقع به چالش ها و اصلاح فرایندهای
مرتبط با هدف صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای رضایتمندی مردم تاکید شد.
مدیر
بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه در این نشست آموزشی بر رعایت
بیش از پیش حقوق شهروندی در مراکز درمانی، بیمارستان ها و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه
برای ارتقای سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان تاکید کرد.

او
تبیین و تشریح قوانین و مقررات طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی را
از دیگر محورهای برگزاری این نشست آموزشی عنوان کرد و افزود: نشست مشترک رابطان
رسیدگی به شکایات و رابطان صیانت از حقوق شهروندی واحدهای تابعه دانشگاه با هدف
آموزش رابطان، ارتقای سطح رضایتمندی مراجعان و تعامل هرچه بیشتر احقاق حقوق
شهروندان برگزار شد.
حجت
الاسلام و المسلمین «حجت اله نوایی» کارشناس امور فرهنگی و مذهبی ساختمان مرکزی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز از سخنرانان این نشست آموزشی بود.
این
نشست صبح امروز دوشنبه بیست و هشتم آذر 1401 و با حضور مدیرگروه تحول اداری
دانشگاه، رابطان رسیدگی به شکایات و رابطان صیانت از حقوق شهروندی واحدهای تابعه
دانشگاه در شهرستان های استان فارس در سالن ابوریحان مجتمع آموزشی، فرهنگی و
ورزشی ولایت دانشگاه برگزار شد./103
پایان
خبر
نظر دهید